معرفی باریکترین گوشی سونی T3

یادداشتی درباره ی گوشی سونی T3




گوشی که این بار تصمیم گرفتیم تا آن را بررسی کنیم Sony T3 است که جزو سبکترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شود. گوشی T3 ظاهری شیک و فوق العاده خوش دست دارد که نمای کاملی از یک گوشی هوشمند محسوب می شود.

ظاهر و کیفیت ساخت :

Sony T3 تلفن هوشمند وسبکی است که از مواد ممتاز شامل فولاد ضدزنگ به‌گونه‌ای ساخته شده است تا متمایز باشد. کناره‌های T3 از ۴ طرف با نواری استیل درخشانی پوشانده شده که به لوکس بودن دستگاه افزوده است.

جنس بدنه‌ی پشت این گوشی سونی از پلاستیک نرمی است که به راحتی خط نمی‌افتد. با وجود اینکه بدنه‌ی پشتی به رنگ مات است اما با این حال خوشبختانه اثر انگشت را جذب نمی‌کند.این گوشی سونی در رنگ‌های مختلف بنفش، مشکی و سفید درآمده است.
 Xperia T3 دارای صفحه‌نمایش 5.3 اینچی از نوع IPS-LCD که می‌توانید از هر زاویه‌ از آن لذت ببرید که این برای خلق تجربۀ سرگرمی فوق‌العاده در حال حرکت ایده‌آل است.

این صفحه نمایش همراه با فناوری Triluminos و پردازنده تصویر X-Reality و وضوح اچ‌دی 1280×720 پیکسل است که تراکم پیکسلی قابل قبول 277 پیکسل بر اینچ را به همراه دارد. این صفحه نمایش ضدخش نیز هست.

در قسمت فوقانی آن برند سونی و پس از آن دریچه‌ی خروجی صدا برای مکالمه‌ی تلفنی به چشم می‌خورد. چراغ LED هشدارها نیز در این قسمت تعبیه شده است.

 ابعاد آن 150.7*77میلیمتر و به ضخامت تنها 7 میلی‌متر می باشد. این گوشی فوق باریک با وجود اینکه با مواد ممتاز صنعتگری شده است، تنها ۱۴۸ گرم وزن دارد و آزادی و راحتی را برای زندگی در حال حرکت به ارمغان می‌آورد.

اجزای داخلی :

پردازنده به کار گرفته شده برای تی3 همان پردازنده قدرتمند یعنی کوالکام اسنپ‌دراگون 400 با چهار هسته پردازشی Cortex-A7 است که با یک گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی Adreno 305 و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش تا 32 گیگابایت همراهی می‌شود.

سونی برای دوربین این گوشی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی Exmor RS با قابلیت فیلم‌برداری 1080*1920 پیکسل ، بزرگ نمایی 4 برابر دیجیتال و پانوراما  می باشد. کیفیت وب کم آن هم 1.1 مگاپیکسل است.

از دیگر مشخصات دوربین آن، Timeshift burst  است،  اگر از دیر فشردن دکمۀ شاتر نگران هستید، دیگر نگران نباشید. Timeshift burst تنها در دو ثانیه ۳۱ عکس می‌گیرد و حتی پیش از فشردن دکمۀ شاتر شروع به عکس گرفتن می‌کند. با Timeshift burst می‌توانید از ثبت عکسی بی‌نقص اطمینان حاصل کنید

گوشی سونی اکسپریا T3.

 امکان دیگرSpcial live است که به شما اجازه می‌دهد همۀ لحظه‌های ارزشمندتان را به محض وقوع بر روی Facebook به اشتراک بگذارید، نظرات دوستانتان رابر روی صفحۀ تلفن مشاهده کنید و نظرات را به صورت هم‌زمان به اشتراک بگذارید.

سیستم عامل :

از دیگر مشخصات اکسپریا تی3 سونی می‌توان به اندروید 4.4 کیت‌کت، بلوتوث 4، NFC، وای‌فای با پشتیبانی از Miracast و DLNA، GPS و باتری 2500 میلی‌آمپری با حدود 13 ساعت حالت مکالمه اشاره کرد.

T3 از شبکه‌های فوق سریع 4G  پشتیبانی می‌کند که در این صورت انتقال اطلاعات و وب گردی با سرعت بسیار بالایی انجام می شود. به شما اجازه می‌دهد از تازه‌ترین سرگرمی‌ها از استفاده کرده، اینترنت را مرور کنید و عکس‌ها و ویدیوهایتان را بی‌درنگ به اشتراک بگذارید.

مزایا:

طراحی زیبا و شیک
باریک و سبک وزن بودن
پردازنده‌ی چهار هسته ای

جذابیت های منحصر به فرد دوربین
پشتیبانی ازاینترنت 4G
دارای فناوری DLNA و NFC




منبع :توضیحی درباره گوشی Sony T3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.